Just nu är allt bara skit!

Precis så känns det!
Vill så jäkla gärna jobba!
Har inte jobbat på ett bra tag nu och jag klättrar på väggarna!

Får så dåligt samvete då H varje morgon stiger upp för att gå till jobbet och jag kan ligga kvar och dra mig i den varma sängen! Önskar att det vore tvärtom!

Hoppas på att jag kommer att få lite nått vik. till sommaren på hemmet, och sen får vi se vad som händer i höst!

Sjuksköterskedrömmen är mer än verklig ännu, lågan brinner fortfarande starkt. Men det har blivit lagt på hyllan för ett tag framöver! Men ta mig f*n att jag ska bli sjuksköterska nångång i framtiden. Så är det bara!

Men ge mig jobb! Jag behöver jobba!!!!


Kommentarer
Postat av: ida

va? varför har du lagt det på hyllan?

2008-04-17 @ 19:28:08
URL: http://idchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0