Slut.

Så har 4 veckor passerat. Och med vilken fart dom passerat.
Imorgon börjar H jobba igen och livet återgår till det vanliga.
Tror inte att han har den vanliga jobbångest han annars brukar ha då semestern tar slut, men så har vi inte heller nån vanlig höst framför oss!

I veckan blir det till att besöka Babyland då dom har kampanjvecka. Ska bli spännande att se om man hittar nått att köpa.
Har ju fortfarande inte köpt nått annat än vagn och kläder så det börjar ju bli dags att kolla in allt annat man behöver.

Var på 30 års kalas i Tyresö igår vilket var mycket trevligt. Helt klart så är en gravidmage nått som drar disskutioner till sig. Folk kommer fram och fårgar hur man mår och när det är dags och är allmänt jättetrevliga. Framför allt tjejer som själva har barn och med längtande blick drömmer sig tillbaka till när dom själva gick där med magen i vädret.
Själv börjar jag känna av ryggen när jag sitter ner för länge, så det blev många småpromenader igår.
Vi var hemma runt 1 tiden och då var jag  helt slut och stupade i säng.

Får se om det blir en tur till skogen senare idag för att se om vi kan hitta lite mer svamp. Är otroligt gott om det nu, så jag kan verkligen rekommendera folk att ge sig ut i skogen och plocka läckerheterna!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0