Städa städa städa....

Verkligheten har börjat komma ikapp mig och jag har insett att det faktiskt inte är så fasligt långt kvar till nerkomstdatum. Inte ens 15 veckor kvar!!!

H och jag är rätt ofta ute och "rekar" i butikerna för att se vad saker kostar och vad vi behöver.
Det är verkligen en hel djungel av saker så det gäller att veta vad man behöver och inte behöver.
Nått som vi insett är att det kommer att bli fasligt dyrt att bli föräldrar. Okej att vi förstod det redan innan, men när man är ute i butikerna och börjar räkna på var det kommer att landa så får man sig en smärre chock!

I övrigt så har mammsen vart här och städat i 3 dagar. Låter kanske skumt, tilläggas skall att det är ingen som tvingar henne och vårt hem är ingen sanitär olägenhet. Men min mor är otroligt duktig på att organisera och fixa. Så nu har vi gjort allt det tråkiga som man i vanliga fall inte har nån lust med. Typ rensat ur lådor och förrådet. Och så har fönstrena fått sig en puts för första gången på väldigt länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0