Till Karlstad och tillbaka!

Var på 30års skiva i helgen. H gamla lumparpolare som fyllde år. Mycket trevlig fest med många barn närvarande, så där fick man lite försmak på hur ens liv kommer att bli om bara ett par månader! Längtar!
Var en väldigt städad tillställning vilket är skönt när man själv är nykter.
Alla var jättetrevliga och gulliga även fast jag bara kände 4 st på hela kvällen men H inräknad.
Gick och la mig runt halv 2 vilket är väldigt bra jobbat av mig då jag nuförtiden oftast inte orkar hålla mig vaken till längre än 10 sträcket.

Hemvägen tog sin lilla stund då det var pissväder hela vägen hem och det verkligen öste ner.
Blir alltid lika förvånad och arg över att folk kör som dårar även då det är en sjö över vägen och sikten är lika med noll.
Är det inte viktigare att komma hem i en del?

Blev rätt så svullen om fötterna efter ett par timmar i bilen, men det släppte som tur var ganska snabbt när jag fick komma upp och röra på mig.

Väl hemma så slockande vi ganska omgående och tog oss en rejäl sovmorgon i morse. Sista veckan på H semester så nu ska vi bara slappa och njuta av varandra.

Nu ser man tydligt rörelser utanpå magen och roligast är ändå när h*n sticker upp en fot eller ett knä så att det blir värsta utbuktningen på magen!
Knappt 13 veckor kvar nu! Sjukt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0