Buhuuuuu....

Nu bryter jag ihop!

Jag känner mig som ett riksmongo på två ben!
Var för ett par minuter sedan full av hopp inför mitt stundande och pågående studentliv, sen öppnade jag matteboken och hoppet dog! Hur i hela fridens namn för att utrycka sig fint ska jag klara det här! H tog en snabb titt i boken garvade lite och sa att -Det där kan jag tyvärr inte hjälpa dig med gumman, jag har glömt bort allt!

Buhuuuuuuu...fan fan fan.....Jag måste klara det här men jag vet inte hur!!!!

Men för att frångå mina sorger så kan jag meddela att i morgonbitti kl 07.00 så skall jag jobba! Och guuud vad skönt det känns! Var sjukt länge sen jag jobbade och det kliar i fingrarna efter att få göra det igen.

Övningskörde i nästan två timmar idag och lyckades med bravuren att få motorstopp i en rondell, fick panik och fick därför inte igång bilen igen medans H satt och skrek brevid och troligtvis trodde att hans sista stund var kommen. Inte så pedagogiskt kanske.

Inte alltid så bra att övningsköra med Sambon!

Kommentarer
Postat av: Cuttran

Hahahaha... Motorstopp i en rondell??!! hahahahahahah

2008-02-02 @ 12:31:09
URL: http://cuttran.bloggspace.se
Postat av: Cuttran

Jag hoppad verkligen att det inte va I rondellen. För i så fall e det för jävla roligt.

2008-02-02 @ 12:33:17
URL: http://cuttran.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0