Plugga, plugga måste plugga...

Noll motivation till att plugga för tillfället!

Sen har jag 2 låtar jag måste lära mig tills den 3mars, då det är dags att visa att man platsar i kören. Nervös som fan inför det, men det ska förhoppningsvis gå vägen.

Spelade stämmorna på kören igår så nu är det bara att träna skiten ur sig!

Annars händer det inte så mycket i mitt liv för tillfället, ska jobba ett par pass i veckan och det känns så jäkla skönt!

Nyttigt att få känna sig lite behövd av samhället!

Kommentarer
Postat av: linda

Jag vet inte om jag ger dig någon motivation till att plugga genom att säga att jag är på riktigt bra plugghumör idag. Har skjutit upp allt tillräckligt länge nu. Men mitt tips är att det ändå känns ganska bra när man väl sätter igång och pluggar. Eller vad tycker du?

2008-02-25 @ 17:36:56
URL: http://lindalynn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0