SkunkDjävulen!

En kär vän till mig uppdaterade mig här om dagen om att jag har kvar min gamla sida på sajten skunk!

Haha, skrattade jag och ville inte riktigt tänka på det mer. Men sen började jag fundera och sagt och gjort så klickade jag in på Skunkshemsida för att kolla upp det hela! Och ja, där var den! Har inte vart inloggad sen 2002 och har inte en aning om vad mitt lösenord är! Smidigt...inte ett dugg med tanke på att det står en massa saker där som absolut inte stämmer! Tex att jag älskar en helt annan kille än H!

Men så till det värsta! För att få sidan borttagen så måste man veta om sitt lösenord och för att få ut sitt lösenord så skickas den till den mejladressen som man uppgett den gången man reggade sig på sidan, och inte fasiken har jag samma mejladress längre! Och det är inte så konstigt med tanke på att den hette nått i stil med [email protected]!!!

Skit skit skit! Ska aldrig mer regga mig på en till sida!


Kommentarer
Postat av: Hader

Hahahahahhaaa... otur :P Den kommer med andra ord att finnas kvar i all evighet mohaha.

2008-02-11 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0