The Long Day is Over!

Har vart en otroligt lång alla hjärtans dag som nu börjar lida mot sitt slut!

Idag har dagen gått åt till fotografering av J och hennes bebismage åt ett repotage för en stor tidning! Jag har agerat barnvakt åt F så att J kunde arbeta ostört! Det var verkligen jättekul att se hur det går till på en fotograferingen och det ska bli så kul att se resultatet!

Inte har jag träffat sambon särskilt mycket denna kärleksdag då han jobbar hela kvällen och hela natten, men jag får puss på honom massor i morgon istället och alla andra dagar framöver!
Han ska dock få en liten försenad Alla Hjärtans Dag present, inget stort men något jag vet att hans smaklökar kommer att uppskatta!

Ha En Fortsatt Trevlig Alla Hjärtans Dag Gott Folk!

Kommentarer
Postat av: Maria F

Oj, har hon gått så långt!
Vad är det för repotage och tidning då?? Blir ju nyfiken!!!
Kram

2008-02-14 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0