Då var det gjort!

Nu har helgen med all dess festande tagit slut!


Allt resulterade i en OTROLIGT stökig lägenhet och ett par glas som gick sönder! Alltså väldigt lyckat! H är nu 30 år och bakis fortfarande...han tog en extra dag ledigt!

Min förkylning har brutit ut för fullt och jag går nu omkring som ett vrak och tycker synd om mig själv!
Idag ska vi gå å se Arn och se om den är något att ha. Älskar att gå på bio och under julen så har vi fått ett antal biobiljetter, så den skralla ekonomin behöver inte heller lida allt för mkt!

Ska väl försöka övningsköra lite idag också och hoppas på att jag inte hamnar i diket.....vore ju mindre roligt!

Näe...dags att fortsätta städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0