Dagen före dagen...

Ja nu är det dagen före dagen!

H som annars är väldigt lugn av sig i sådana här situtioner börjar nog känna av ålderskrisen en aning och jag själv har lite panik för att allt skall hinna bli klart tills i morgon!

Om en stund skall vi till Ica Maxi och handla, det brukar alltid vara ett äventyr, och oftast inte ett så roligt sådant.
H vill helst bara springa igenom butiken för att få det överstökat medans jag vill ta det lugnt och verkligen se till att man får med allt man skall ha. Av nån konstig anledning brukar det bli dyrare dom gångerna jag är med, men va fasiken?

Mammsen ska ha superstort tack för all hjälp igår! Love you Mom!

Börjar så smått undra om jag verkligen är helt 100% nöjd med det som jag köpt till H i födelsedagspresent, men nu finns det ingen återvändo. Alla pengarna är i princip slut, men det var det värt! Skulle kunna lägga hur mkt pengar som helst på denna man som äger mitt hjärta och gör mig så förbannat lycklig!

Älskar dig så djävulskt Mycket H!

All min Kärlek till dig H

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0