Datageni?

Tyvärr så är ju inte jag nått datageni men jag ska ändå ge mig in i leken och försöka installera ett körkortsprogram. Har ghort det en gång förut och var i princip klar med hela programmet då H bestämde sig för att rensa hela datorn och glömde bort att jag höll på med mitt program, allt mitt jobb och slit försvann i ett nafs och nu vet jag inte hur jag ska installera om det. Jävla skit rent ut sagt. Men men det kanske bara är bra att jag får börja om från början för det var ett tag sen jag gjorde det så jag har säkert glömt bort hälften, och nu när jag bokat tid och allt till provet så måste jag börja plugga nu vare sig jag vill eller inte!!!

Så liten spark i arslet till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0