Dessa måsten...

Idag har jag ett antal "måsten" att ta tag i, dessa måsten gör ofta att jag inte kan slappna av på hela dagen förrän dom är klara. Därför är jag inte särskilt förtjust i måsten!

Idag måste jag posta ett bra till A-Kassan, och jag måste söka ett par jobb så att jag kan visa mig duktig på arbetsförmedlingen i morgon, och så måste jag plocka fram kopior på mina betyg och skicka till Syo Konsulenten på skolan där jag ska läsa kurserna! Det sistnämnda känns som det bästa måstet för det är något som förhoppningsvis kommer att förändra mitt liv.

Nu när allt känns inom räckhåll så känner jag mig faktiskt lite kaxig och på ett jävla "kom an ni bara" humör, jag ser det som ett positivt tecken på att den gamla Carina är på väg tillbaka!

Men som sagt, nu ska här sökas ett par jobb så att stropparna på AF kan få nått att torka Arsl.......Hrmm...näe sånt språk skall vi inte använda....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0