Det var som tusan...

Inte kunde jag tro att det skulle vara så skönt och rent ut sagt kul att blogga!

Kanske inte skriver dom mest intressanta inlägg men det skiter jag faktiskt i, för jag gör faktiskt det här för mig själv! Är otroligt skönt att skriva av sig en massa skit. Sen kan man gå tillbaks och läsa lite senare och skratta lite åt sig själv!

Jag är ju otroligt ärlig i det jag skriver och är det någon som läser och tänker att hon måste ju vara riktigt knäpp i bollen så stämmer det nog till viss del!

Jag är som jag är och det är jag stolt över, sen att jag gör bort mig titt som tätt det är en annan femma men det är ju det som är charmen med mig eller hur?

Här kommer ett par bilder på några av mina älsklingar som älskar mig precis som jag är!

Jag älskar er!

image4image5image6image7image8image9image10image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0