Häpp häpp....

Sådärja...nu har jag gjort ännu ett obligatoriskt besök hos AF, var väl inte så där jätteskoj men inte så farligt som det brukar vara. Tror det beror på att jag nu har ett mål som jag skall försöka komma till. Jag avslutade besöket med att säga till tantelonan som satt där och knappade på sin dator att "jag hoppas att jag aldrig mer behöver komma hit", då kontrade hon med att säga "jag hoppas att vi aldrig mer behöver se dig här". Så lite humor har dom ändå på den där intorkade inrättningen.

Underbara storebror höll mig sällskap hela tiden och efteråt åkte vi till Skärholmen för att käka lite lunch...jag åt onyttigt som vanligt och förbannade mig själv över att jag inte åt en av de underbara sallader som faktiskt finns att köpa där. Men jag kände faktiskt att jag behövde en liten belöning för att jag vart så duktig och vart på AF. Konstigt att det alltid finns en bra ursäkt att tillgå när man vill äta nått som man egentligen inte borde!

Som tur är har jag hittat ett nytt beroende som innehåller socker fast på ett bra sätt, jag har börjat svulla frysta hallon när sötsuget sätter in! MUMMA KARDEMUMMA!

Imorrn är det fredag och tacka gudarna för det, jag är fullkomligt galen i helger och tror nog inte att jag är ensam om det. Ska hem och käka räkpaj hos mammsen och pappa på kvällen och troligtvis spela lite "Vist" (mkt underhållande kortspel)

H kommer troligtvis att dricka ett par öl och sedan somna på deras soffa men det unar jag honom då han jobbar för två för tillfället!

Hej hopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0