Hur ska det här gå?

Nu har jag bokat tid för teoriprovet!

Datumet kommer jag att hålla för mig själv. Den enda som vet när det är jag ska skriva är H! Han kommer att få följa med som moralsikt stöd när dagen väl är här. Kan ju avslöja att jag ska skriva okristligt tidigt och jag fasar för hur jag kommer att se ut på körkortet, för är det inte så att man tar kortet man sedan ska ha på körkortet när man skriver provet?

Det värsta med det här är väl att jag är så otroligt dålig på att plugga om jag inte har lite press på mig. med det menas med att jag i pricip alltid pluggar typ två dagar innan provet i fråga skall göras. Har en känsla av att den metoden inte är så bra i detta fall så jag ska verkligen försöka ta mig själv i kragen och börja så snart som möjligt.
H kommer nog att tjata på mig en del så det ska nog gå vägen.

Just nu sitter jag i en jävla telefonkö, shit vad jag hatar det! Jag lyckas alltid hamna i telefonköer där man blir meddelad att man har nummer 74 eller nått annat helt hysteriskt! Tänk vad mkt annat nyttigt jag skulle kunna göra istället för att sitta och lyssna på en tråkig röst som förklarar hur långt jag har kvar innan jag får prata med personen i fråga....ehhh eller inte....

Kommentarer
Postat av: Hader

Joo, du tar kortet när du skriver... d kommer säkert gå galant. Det enda du ska tänka på är att de flesta frågor är enkla egentligen, bara att dom krånglat till det. Så ta det lungt o läs igenom noga =)

2008-01-14 @ 18:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0