Inte är det billigt inte!

Inte är det billigt att vara student inte! Tänkte att jag skulle köpa nya upplagor av dom böcker jag behöver till matten och naturkunskapen men det kan jag ju bara glömma! Dom två böckerna jag behöver skulle kosta 650 spänn nya! Aldrig i livet att jag har dom pengarna att lägga ner på två böcker bara så där!

Men nu har det löst sig iaf, mamma kunde låna böcker från skolan vilket fick mig att lugna mina nerver lite, vill ju verkligen komma igång nu.

Sen är det allt det här med lappen också, är så sugen på att ge mig ut i trafiken och träna! Vet att jag har en bra bit kvar innan jag kan tillåta mig själv att prova en uppkörning, spänner mig alldels för mkt och reagerar med att glömma saker när jag blir stressad vilket kanske inte är så bra när man kör bil!!!

Tur då att jag har H som verkligen har tålamod med mig när jag får 3-4 mototstopp på rad och inte hittar dragläget direkt vid start i backe. Inte lätt att köra bil måste jag säga, men det tar sig sakta men säkert!


Kommentarer
Postat av: Maria F

Hej vännen! Va kul att du skaffat blogg, då får jag ju lite insikt i ditt liv =)
Var tvungen att "skratta" lite över din beskrivning av vad böckerna skulle kosta hehe... Välkommen in i studentlivet och vänta bara till du är tvungen att betala 800kr för en bok som du bara ska ha i fem veckor! Inte ett dugg kul kan jag lova...
haha
Ha det bäst!
Massa kramar Maria

2008-01-30 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0