Inte bara spån där inne iallafall!

Jag fick i gång det! Jag är sååå teknisk! Yahooo! Blev så överväldigad av mig själv så att jag genast satte mig ner började plöja igenom det. Har redan gjort två avsnitt, så nu känns det som jag kommit en liten del på vägen. Självklart kommer jag också att lusläsa körkortsböckerna för att vara på den säkra sidan. Bor nämligen en liten djävul i mig som kommer komma fram och banka mig i huvudet om jag inte klarar teoriprovet! Okej, jag kan ta om jag inte klarar uppkörningen första gången men fan om jag inte klarar teorin på första, då kommer jag att vara riktigt förbannad på mig själv.

Magen kurrar så det är väl dax att äta en sen lunch kanske, ja jag vet men min dygnsrytm är helt fucked up nu när jag knappt jobbar.

Måste bara berätta att jag ska äta en supersmarrig lasagne som H gjorde i går. Om detta vore en matblogg så hade jag vart hurtig och skrivit ner receptet men eftersom att det inte är det så får den som vill be snällt så kanske jag orkar skriva ner det.

JAG ÄR TEKNISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0