Ja hur var det nu då?!

Vad var det jag skrev i förra inlägget? Allt var trist och grått.....och det är det fortfarande, men inte lika grått!

Jag har äntligen gjort något som jag borde ha gjort för länge sedan.
Jag ringde och pratade med Studievägledaren på ett gymnasium här i närheten, och nu skall jag plugga upp Matte B och Naturkunskap B på distans. Jag har gett mig fan på att jag skall klara det trots att jag är en mattematisk katastrof.
Som tur är så har jag underbara H som läst både Matte A, B och C!

Sen blir det till att söka till sjuksköterska i April!

Det här skall nog fan gå vägen ändå!

Äntligen ser jag en strimma ljus långt bort i tunneln!

SKÅL FÖR DET!

 image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0