JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Jag klarade det! Jag fattar fortfarande inte att jag har klarat det! Teroin är över!

Fick 59 av 65 möjliga och är bara sååååå lycklig!

Har aldrig vart så nevös i hela mitt liv och höll på att kräkas när jag skulle trycka på knappen för att lämna in provet. Var helt bombsäker på att det gått åt helvete och då menar jag verkligen att jag var helt säker på det! Det var så jäkla läskigt att för en liten stund inse att jag inte fattade nånting av frågorna! Sen tror jag att min hjärna tog över för jag minns knappt en fråga och jag var klar på 25 minuter, helt sjukt!

Jag började inte ens le när jag såg att jag blivit godkänd, bara kollade fånigt på skärmen och sen började jag skaka!

Så igår blev det party i Vallentuna hos E och J! Festen blev otroligt lyckad som det ofta blir när hela vårt "gäng" är samlat och partajar. Den stackars Harry Potter liknande killen och hans flickvän som aldrig träffat oss förut verkade totalt skräckslagna inför våra skruvade konversationer och konstiga låtval...helt plötsligt var dom borta och ingen hade ens märkt att dom gått!

Kvällens höjdpunkt var ändå när R stöp i backen sittandes sovandes på stolen och forsatte sova när han landat. Bara han som kan lyckas med den bravuren!

Nu blir det till att förhoppningsvis kunna boka halkbana till nästa månad om ekonomin tillåter det vill säga.

Ja jävlar va bra allt känns!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen tjenare bruden! Grattis! Skitskoj att det gick vägen!! Kramkram!!
//Anna från Hökis

2008-01-28 @ 09:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0