Jag klarade det...på låtsas iallafall!

Nu har jag gjort klart Trafikprogrammet på datorn, gjorde 3 omgångar på teoriprovdelen och klarade det med bravur varje gång. Känner mig mäkta stolt och känner mig nu lite lugnare inför den stundande dagen då jag ska klara det riktiga teoriprovet. Datumet är ju som sagt hemligt men jag kan väl avslöja att det inte är så fasligt långt kvar iaf.

Har fortfarande inte fått i väg papprena så jag har ännu inte kommit igång med Matten och Naturkunskapen, det grämer mig lite men jag har haft så otrrrooooollligt mkt att göra....inte....

Nu får vi se vad morgondagen för med sig och hoppas på att vädret blir bättre, även fast det känns som vår ute emellanåt!

Hepp.

Kommentarer
Postat av: Cuttran

Det riktiga provet kommer säkert att gå som en dans, jag ska hålla alla tummar. När du har tagit lappen så hoppas jag att man kan få se dig lite oftare i underbara Tyresö. Kanske ta en promenad med hundarna :)

2008-01-21 @ 23:18:09
URL: http://cuttran.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0