Lalalalala.....

Imorrn ska jag börja med något jag längtat länge efter att få göra igen! Jag ska börja i kör! Är så glad för detta, sjöng i kör för ett par år sedan när jag bodde i Ö-hög men sen jag flyttade hem till Sthlm igen så har det inte blivit av.

Nu har jag dock upptäckt att min söta granne U också älskar att sjunga och att hon också är betydligt mer rutinerad än vad jag är, men vad gör det? Jag älskar att sjunga och har alltid gjort det, har inte världens bästa röst men låter nog inte jätteilla heller. Största skälet till att jag börjar igen är för att det är så otroligt kul!
Så från och med nu så kommer torsdagar att vara vikt åt körverksamhet på kvällen!

Jippie!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0