Lite märkligt måste jag säga!

Nu när man är på god väg att bli en duktig student med körkort förhoppningsvis så börjar jobben helt plötsligt ramla in från höger till vänster...jag får f*n panik!!!

Har ju två kurser jag ska plugga nu och håller på för fullt för att hitta begagnade studieböcker vilket har visat sig vara svårare än jag trodde!

Men tillbaks till problemet. Har inte hört av mitt gamla jobb sen innan  jul i princip, men nu helt plötsligt som på en given signal så bara dräller jobbtiderna in...och på söndag ska jag ju jobba på ett annat ställe! Jag fattar inte hur det här ska gå. Är absolut inte otacksam, det är jag verkligen inte....men jag känner bara att min stressnivå är uppe bland molnen någonstans för att ta i i underkant.

Tror jag får pröva att meditera eller nått, även fast jag aldrig gjort det förut.

Nu ska jag över till grannen och sjunga lite kareoke, inget kan få en på bättre humör än det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0