Nu är det igång...

Dom första gästerna har kommit och festen är i full gång, jag tar mig friheten att ta mig en liten paus från allt för att sätta mig i lugn och ro för ett par sekunder!

H har fått min present nu och blev överlycklig! Visste väl det! Känner honom utan och innan min Loverboy!

Det enda störningsmomentet just nu är att flertalet gäster som vi skickat ut snordyra inbjudningskort till i sista sekund avböjt  sin visteles! Grymt dåligt wenligt mig! Är det nån som fyller 30 och som är en av ens närmsta vänner så kan man säga direkt om man kan komma eller inte! Och vi hade faktiskt ett OSA datum utsatt på inbudningskortet!!!!!!

Men men...känns ändå som om det här kommer att bli en lyckad kväll men många skratt!

Ännu en gång...önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0