Två glas vin och mannen i mitt liv!

Nu har jag druckit två glas vitt vin och ätit lite gott gott med H. Underbara underbara Fredag!

Som jag skrivit förut så kommer han säkert att däcka runt 7 tiden, men det gör lixom inget för det är han så värd.
Som han jobbar och sliter varje dag så borde han få sova en vecka i taget.

Har lite ändrade planer inför kvälle, istället för att vi skall till mina päron så kommer dom hit i stället. Skönt det för jag har ingen större lust att gå ut i det här skitvädret.

Har hunnit med att trimma Harry idag också så nu ser han ut som en liten valp. Tog 2 jävla timmar att trimma honom och jag kan ju medela att jag har rätt ont i fingrarna!!!

Thats all for now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0