Vilken trevlig överraskning!

Trodde att denna månad skulle bli riktigt pissig ekonomiskt sett men nu verkar det faktiskt som om jag kommer att klara mig med en hårsmån iallafall! Tänk va lite ordentligt ekonomiskt tänkande kan göra för kropp och själ!

Tror att jag mer och mer går från att vart SLÖSA till att bli dygdiga SPARA.

Många vuxenpoäng måste jag säga!

Ikväll ska vi på middag hos P och A. Ska bli så otroligt kul! Var riktigt länge sen vi var där och jag tror att det kommer att bli många skratt under kvällens gång, sen så brukar också deras middagar hålla en standard som får en annan att framstå som man precis börjat på dagis...hehe...

Puss och Kram och självklart ett mega GRATTIS till er!

Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0