Äntligen Jeans igen!

Jag är en jeans människa, men pga en stadigt växande mage så har jag inte kommit i mina jeans på ett bra tag nu. Men i förrgår kom räddningen. Mamma var snäll nog att betala ett par mammajeans åt mig. Tack gode gud för min snälla mor!

Det var som en dröm att äntligen få gå i nått annat än tights eller mysbyxor. Är ju annars lite emot att köpa för mycket mammakläder då man bara kan använda dom en så kort period, men dessa jeans var verkligen ett drömköp.

Så tack mor för byxorna och nu får vi hålla tummarna för att jag kan ha dom ända tills i november!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag älskar jeans. Går nästan inte en dag utan ett par, om det inte är fruktansvärt varmt, så jag måste ha shorts... :-P

2008-07-13 @ 11:55:39
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0