Fjäll luft och lata dagar!

Imorrn drar jag iväg till fjällen i en vecka typ. Kommer att finnas en dator där men hur det är med internet upkopplingen det vet jag inte. Kommer kanske därför att vara rätt dålig på att skriva framöver, men finns det tillgång till nätet ska jag nog försöka knåpa ihop ett par rader.

För övrigt så är det jäkligt varmt och ett dopp skulle inte sitta fel, men har ett litet problem. När man är gravid så växer ju ens behag till storlekar man inte trodde var möjliga och ommöjligör därför ens användnig av sin vanliga bikini överdel. Därav mitt problem. Sommarn är ju snart slut och att köpa en ny bikini som jag med all säkerhet inte kommer att få nån användning av nästa sommar känns som lite hål i huvudet.
Fan vad det svider att skriva att sommarn snart är slut!
Jag tar tillbaka det, sommarn har låååååångt kvar....jag vill inte alls att det ska bli november typ nu!!!

Jahapp, alltför mig för den här gången...om det nu är någon som läser denna blogg så misströsta inte, jag är tillbaka om en vecka! ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0