Imorgoooooooooooooon...

Imorrn får han äntligen semester! 4 härliga veckor tillsammans. Som jag har längtat, och som han har längtat, sambon alltså!

På söndag drar vi iväg på lite semester, ska bli så skönt. Vi ska faktiskt ge oss på campinglivet ett par dagar. Kommer att bli väldigt intressant och se hur det ska gå. Jag är ju rätt van att campa då jag gjorde det varje sommar med familjen men H har aldrig vart nått fan av det direkt. H brorsa kommer också att följa med så vi kommer att vara tre starka villjor som ska bestämma hur ett tält ska resas och hur ett gasolkök fungerar.
Sen drar vi vidare upp till Ottsjö ett par dagar. Svärföräldrarna tar med sig hunden direkt så att han slipper sova i tält och åka allt för mycket i en varm bil, kommer att sakna honom och troligtvis oroa mig för att han ska springa vilse där uppe i skogarna.
I julas när vi var på väg dit så stod det plötsligt en varg på vägen och det fick oss så klart att skrika av glädje och förvåning, men det påminde mig också om att det finns gott om det där och att ha lös en liten vild terrier i skogarna kanske inte är det bästa...näee usch nu sitter jag och hetsar upp mig. Får skicka med linan upp så kan han gå i den i stället.


Bara en arbetsdag kvar nu!

HEJA ÄLSKLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0