Klättrar på väggarna.

Har såååå tråkigt! Vill bara att H ska få semester NUUUUUU! Så fort han blir ledig så sticker vi till Ottsjö för att ta det lugnt en vecka. Och jag ska som vanligt passa på att åka till Åre Chokladfabrik. Ett måste när jag är i Ottsjö, längtar!

Nu är det för övrigt full aktivitet i magen för det mesta och den lill* har kommit på att det är roligt att sparka på urinblåsan! Vilket inte är så roligt för mig kan jag lova. Och nu märker man verkligen att magen växer så att det knakar. H och jag fotar magen med jämna mellanrum och tittar man på de tidiga bilderna så ser man verkligen skillnad nu

Borde egentligen städa just nu då mammsen och pappa kommer över på middag ikväll men jag fick så jäkla ont i höfterna så jag var tvungen att sätta mig ner ett tag. Men snart ska jag ta tag i det igen. Blir galen av att bara sitta och glo!

Jahapp, dax att ta tag i städningen igen då.

Kommentarer
Postat av: elliz

Lägg upp bilder på magen då :D

2008-07-11 @ 18:29:22
URL: http://metrobloggen.se/ellizen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0