Vad bra det gick då...Morr...

Han jobba i två dagar innan kroppen sparkade backut och sa till mig att lägga av. Uppe hos läkaren idag och blev sjukskriven på stubben. Så nu är jag sjukskriven i 6 veckor. Sen måste jag på nytt anmäla mig till Af och A kassan. Rätt komiskt då jag vid det laget kommer att vara skittjock och nog inte ha så stor chans att få nån anställning...hohoho...

Näe....faktiskt riktigt besviken och har gråtit många tårar det senaste dygnet. Hade sett fram emot att jobba nått sjukt mycket, men va fan gör man. Foglossning är inget att leka med kan jag lova. Och som läkarn sa..."Det är inte lätt att komma tillbaks till arbetslivet när man är i 5 månaden"...
Va fan trodde jag egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0