Jag är världens lyckligaste kvinna!

Igår var jag med om en av de största upplevelserna i mitt liv.

Vi var nämligen på Ultraljud, för ja det är så att jag är gravid och väntar vårt första barn.
Det var en helt obeskrivlig känsla att få se denna lilla människa som huserar inne i mig. H*n var så fin och att se hjärtat slå var så underbart.

Jag har velat haft barn en längre tid, så att äntligen ha lyckats är såååå stort!
Trodde att jag var i v. 19 men det visade sig på Ultraljudet att jag bara är i vecka 17 snart 18.
Så just nu så kretsar mitt liv av att se hur magen växer, och det gör den med råge.

Den enda nackdelen med att vara gravid är att man ständigt går omkring och är orolig för att något ska hända. Nu har jag ju passerat dom känsligaste veckorna men man kan aldrig veta. Skönt då att få reda på att vad dom kunde se på Ultrljudet så verkade allt jättebra.


Vi frågade efter könet och vi vet troligtvis vad det blir men den karamellen tänker jag suga på ett tag till.

Kan ju avslöja att jag direkt efter Ultraljudet och ner på stan för att köpa den första lilla babybodyn = )


Så jag är verkligen världens lyckligaste kvinna just nu!


Kommentarer
Postat av: Ida

GRAAAAATTIS CARINA!!!!!!!!!!!! Fy fan vad kul!!! Ååh vad glad jag blir!!!! KRAM!

2008-06-11 @ 22:50:57
URL: http://idchen.blogg.se/
Postat av: Sofia Lindh

Massor av Grattis till er båda!!!!!



/Sofia

2008-06-11 @ 22:55:12
Postat av: Maria F

Grattis igen!!!



Skönt att allt går bra, tänker på dig =)



Massa Kramar

2008-06-12 @ 15:38:46
Postat av: Teza

GRATTIS gumman det var ju roligt =) Är så glad för eran skull... Puss på dig =) Miss you....

2008-06-12 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0