Midsommar i mitt hjärta!

Inte klokt att det är midsommar på fredag igen. Känns som om det nyss var. Får hoppas att tiden fortsätter att flyga fram så att det blir november snart.

Jag har rätt mkt att göra innan midsommar men som vanligt måste jag ha lite press på mig för att sätta igång. Det ska handlas, tvättas och packas. Hoppas innerligt att vi slipper lite köer på torsadag och att det inte är allt för varmt, tänker på hunden.
Så på  torsdag bär det av till St; Annas Skärgård för att fira midsommar. Min pappa och storebror har redan åkt....eller gått kanske jag ska säga. Dom fick nämligen den briljanta idén att dom skulle gå ner till landet, eller egentligen är det ju inte vårt land utan min brors flickväns land men men.
Så just i detta nu så vandrar dom någonstans i sverige. Jag hoppas verkligen att dom har vädret med sig och att dom inte får allt för mycket skavsår.
Tilläggas skall är att min pappa fyller 60 i år, men det tycks inte stoppa honom. Utan att skryta så är han faktiskt i väldigt bra kondition och har alltid varit det. Gammal orienterare som han är. Mjaaa jag är nog lite stolt över honom ändå.
Senast jag pratade med dem så verkade det bättre ställt med min far än med brorsan som sa att det känts som om han sovit på en kamel. För inte tar dom in på vandrarhem eller liknande, nej dom slår upp tältet där det finns plats och sover.

Lycka till min kära far och bror och vi syns på torsdag. Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0