Ett år närmare trettio!

Idag fyller jag 26år, och jag känner mig fasligt gammal!
Kanske mest för att jag hade så mycket planer när jag var yngre med allt jag skulle ha gjort när jag var i den här åldern. Nu är den bistra sanningen den att tyvärr har jag inte gjort allt det där som jag trodde att jag skulle hinna göra.
Men sen får man tänka på att jag var 18 vid tiden jag sa det och trodde mig veta allt om livet! Nu för tiden så känner jag att jag lär mig om livet varje dag.

Idag blir det inte mycket firande då H kommer hem sent och jag ska i väg till kören och försöka sjunga med min rossliga röst!

Men på lördag då smäller det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen!! Puss och kram!

2008-03-04 @ 08:31:37
Postat av: Anna

Hej hej! Det var jag som skrev grattis, glömde skriva namn!! Kram och grattis igen!

2008-03-04 @ 08:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0