Shoppa, shoppa, shoppa!

Idag ska jag och J iväg till Skärholmen och shoppa kläder!

Måste ju köpa nått snyggt till kryssningen!
Jag ska agera lite av ett stilråd till J, har gjort det ett par gånger åt henne och K och det brukar vara uppskattat.
Själv har jag en vag aning om vad jag själv skulle vilja hitta, men vi får se hur det går.

Sen blir det tacosmiddag på Bonden ikväll, mumma!

Imorrn ska jag upp tidigt för att städa, mycket som ska göras inför morgondagen. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag att göra ALLT imorrn istället för att börja idag. Måste ha lite press på mig för att få arslet ur vagnen.

Funderar lite på hur många som kommer att komma, då jag inte riktigt har koll på vilka jag bjudit.
Har iallafall bestämt att jag inte skall bjuda på nån mat i år, burkar göra det varje gång jag har födelsedagsfest men denna gång så säger pengakassan absolut NEJ. Det känns ganska skönt då det är ett rätt stort projekt att fixa mat till så många personer, då brukar det sluta med att jag och H inte gör nått annat än fixa ute i köket halva kvällen för att sedan hinna umgås med gästerna en allt för kort stund.
Inte för att vi inte brukar ha otroligt trevligt ändå, men som sagt så ska det bli skönt att slippa det i år.

Mot SKÄRHOLMEN!
Må mitt shoppingsugna hjärta hålla emot för allt för stora utgifter!

Kommentarer
Postat av: Hader

Ni hade ju kunnat hälsa på mej när ni var i Skärholmen ju :P

2008-03-07 @ 17:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0