Varför just nu?

Nu har det vart fint vårväder här i flera veckor, och det har vart helt underbart! Men sen nu när vi snart är inne i april och våren borde börja komma på allvar, ja då ska det tydligen bli snöoväder och vinter i minst 2 veckor! Naturen är en kontig uppfinning!

Annars så rinner livet nästan på som vanligt här hemma. Har inte jobbat så mycket på senaste och det känns ju inte så jätteroligt. Ska ringa till dom och tigga ett par pass, måste för att överleva!
Fick godkänt i första provet i matte B men det var med mycket hjäp, så jag undrar hur det ska gå när det är dags för den muntliga utvärderingen i slutet på Maj!!!

På fredag ska vi ut och kryssa som vanligt vid påsk, kommer nog att bli ett jäkla drag, men jag funderar starkt på att ta det ganska så lugnt!

Uppkörningsdatumet närmar sig och jag har starkt börjat fundera på om jag tog mig vatten över huvudet när jag bokade så tidigt! Kanske behöver lite längre tid på mig ändå! Men men, får se när det börjar närma sig på allvar hur jag känner då!

Håll tummarna för mig att det ska gå bra iallafall!

Kram Carina

Kommentarer
Postat av: T i n a

Åå känns som igår..tog mitt för ett år sedan snart..Det går nog bra jag bokade långt innan.. och det gick skit bra :o) Lycka till..

2008-03-17 @ 08:32:18
URL: http://tinairene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0