Boring....

Hur kan en så solig och härlig dag vara så otroligt tråkig?

Jag lider av lite yrsel som en liten påföljdsgrej av förkylningen som fortfarande inte helt lämnat min kropp.
Om jag vrider på huvudet för fort så känns det som om jag är jävligt fyllesjuk, ungefär. Inte det minsta roligt.

Men jag ska inte klaga. Har tydligen en benägenhet att åka på förkylningar på balansnerven då jag en gång var sängliggande i en vecka pga att jag inte kunde gå. Och rörde jag mig så kräktes jag för att jag blev åksjuk. Mycket rolig historia. Kan ju säga att det inte känns särskilt värdigt när man måste krypa till toaletten.

Så det enda jag önskar just nu är att förkylningen ska släppa ordentligt.
Sen skulle det vara bra med lite motivation till att plugga då jag ska ha muntligt förhör på Naturkunskapen på måndag, sen är jag klar med den!

Bläääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0