Hungrig som fan, skynda dig hem med maten älskling!

Just det, jag är jävligt hungrig och därför en aning grinig också. H slutar sent men har lovat att ta med sig mat från det gyllene M:et till mig. Inte allt för ofta man äter därifrån men idag känner jag ett jäkla sug efter det.
I övrigt så startade morgonen inte så bra men har blivit bättre efterhand.

Hade lite dåligt samvete för att jag inte gett hunden nån ordentlig motion idag, men det rådde grannens dotter bot på. Var och hälsade på vid deras baksida och då fick vovven mig sig ett ordentligt träningspass, så nu kan jag med gott samvete ta det lugnt ett tag.

Har ni någonsin tänkt på hur gott färskt grönt vårgräs ser ut? Det har jag dom senaste veckorna. Det luktar så jäkla gott om det och det är nästan som man vill ta en tugga av det. Riktigt så långt ska jag inte gå men det ser faktiskt aptitligt ut. H säger att jag är knäpp och det är jag förmodligen, men faktum kvarstår - det ser riktigt mumsigt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0