Ouppdaterade bloggar är inget kul!

Och det är precis vad  som hänt med min blogg. Jag har inte haft nån inspiration för att skriva nånting här  och så har det vart rätt mkt att tänka på i övrigt.

Hoppas nu på att vädertjejen på 4:an håller sitt löfte och ser till att det blir 20+ till i helgen, det vore ju iof för bra för att vara sant men man kan ju alltid hoppas!

I helgen ska jag följa med C och L till en plats där dom planerar att gifta sig nästa sommar. Själv skulle jag inte heller ha nått emot att få anordna ett bröllop för mig och H, men det får nog vänta ett tag ; )

Magen kurrar som bara den så jag tror att jag ska bege mig upp till Centrum för att köpa nått gott att stilla hungern med.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0