1 vecka kvar till beräknat BF!

Tänk att det är 9 månader sen jag blev gravid!

Det är verkligen helt galet! Tiden har gått så fort, för att nu gå så långsamt!
Jag har ju turen att fortfarande vara så pigg som jag är! Men nu vill jag faktiskt träffa min bebis.
Var uppe och hälsade på brorsans lilla tjej på BB igår. Hon var helt ljuvligt söt!
Så svårt att förstå att man snart själv ska få en sån där liten guldklimp att ta hand om!

Hoppades innerligt på att min bebbe skulle komma på bra tankar av att vara på BB, men icke sa nicke!
Hade dock lite molande värk i ryggen igår när jag skulle somna, men när jag vaknade i morse så var den borta!

Nu kan jag iaf säga att jag har HÖGST 3 veckor kvar innan jag blir mamma, och det känns väldigt skönt!

Håll tummarna för att det inte behöver bli igångsättning!

Kommentarer
Postat av: Jonna Hader

hihi ja drömde att JAG skulle föda barn och att DU var typ min barnmorska. Haha. Och att du sa att du kunde känna huvudet (urk!) men jag kände ingen smärta alls.. haha

2008-11-13 @ 21:22:19
Postat av: Bela

Väntar med spänning på bebben :)

2008-11-18 @ 15:02:19
URL: http://www.metrobloggen.se/bela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0