Bli klar nån gång!

idag skulle han som tapetserar vår hall ha vart klar! Om man ser vår hall så kan man tydligt se att så inte är fallet! Inte en tapetvåd har kommit upp ännu. Så nåde honom om han inte är klar tills i morrn! Jag har nämligen valt att inte vara hemma när han är här och fixar för jag känner att jag och hunden bara skulle vara i vägen!
Nu vill jag dock ha tillbaka mitt hem! Känns som jag har en del att göra!
Ska ju fasiken ha barn snart, och jag vill boa ifred!

I helgen ska vi sätta upp skötbordet och packa BB väskan, sen är allt klart så då får den lill* komma när den vill!
Känns så stort att man inom ett par veckor ska bli mamma. Faktiskt så stort att jag inte fattar att det kommer att ske!

Längtar så otroligt mkt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0