Lyckat!

Igår hade vi party för 60 åringen och 30 åringen!
Det blev verkligen jättelyckat, och jag tror att alla som var där hade nog riktigt kul!
Pappa och brorsan kom på den briljanta iden att man kunde plasta in baksidan, så att man trots att det är oktober kunde sitta ute hela kvällen! Det blev jättemysigt och varmt!
Vi ställde ut ett par soffor också så det bev nästan lite krogen stämning över det hela!
Senare tog vi bort en del av långbordet så att alla danssugan fick sina lustar tillfredställda!
Hade också gärna dansat, men jag fick snällt sitta och titta på, då min stora mage inte tillåter det längre.

Överlag var det iallafall en mycket lyckad kväll, och jag har inte skrattat så mycket på länge.

Idag har det vart en fantastiskt fin höstdag och jag har tvingat med min bakfulle sambo ut på promenad. Man får helt enkelt inte ligga inne hela dagen när solen skiner som den gjort idag.

Snart kommer vovven hem. Han har vart på agility läger hela helgen.
Hans uppfödare som haft och tränat honom. Han är verkligen jätteduktig på agility och jag är jättetacksam att dom ville ha med honom, då jag får svårare och svårare att aktivera min lille tokstolle.

Nu är han påväg hem och jag och H ska strax gå ut och möta honom.
Har saknat honom som attan, så det blir nog ett kärt återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0