När tänker du komma?

Hela mitt liv kretsar i princip runt frågan när den lill* har tänkt att titta ut!
Är så nyfiken att jag kan spricka! I morrn är det 36 hela veckor och jag går alltså in i vecka 37.
Inte långt kvar alltså, även fast det känns som en evighet just nu!

I helgen ska vi nog börja fixa i ordning lite här hemma så att man har det klart. Sen är det bara att vänta!
Hoppas hoppas hoppas att jag inte går över tiden, men är väl medveten om att det är rätt troligt att man gör det!

Idag är det full rulle inne i magen, och då utrymmet börjar bli ganska så begränsat så känns det rejält när den kör sina träningspass!

På fredag är det dags att gå till MVC igen och då ska vi ha ett litet längre möte och prata igenom lite saker inför förlossningen m.m. Vi kommer också att få göra ett Ultraljud för att se om den lill* har fixerat sig eller inte. Hon kunde nämligen inte avgöra det förra gången jag var där.
Jag har en känsla av att den är fixerad då jag ett bra tag nu kännt ett tryck neråt!

Så håll alla tummar och tår nu för att jag inte ska gå allt för mkt över tiden och att de här sista veckorna inte ska släpa sig fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0