Baktok...

Igår bakade jag hela dagen. Nått måste jag ju göra för fördriva dagarna.
Men sen fick jag betala ett pris i form av grymt ont i ryggen, benen och fotsulorna.
Blev kraftigt påmind om varför doktorn sjukskrev mig för.

Nu efter en natts vila så mår jag mycket bättre men är fortfarande stel i ryggen.
Har nu hela frysen full med bullar, så nu kan jag gå å ta en när suget faller på!

Idag börjar min helg, då H är ledig resten av veckan.
Blir nog en lugn helg skulle jag tro.
Har totalt tappat lusten att göra allt för långa resor och undviker i största möjliga mån att sova borta. Tydligen så är det rätt vanligt när man kommit till denna del av graviditeten. Men varför sova borta när man sover så gott i sin egen säng?

Nått ska vi väll dock försöka göra innan det är dags för nedkomst. Kanske en kryssning eller så.
Man lär ju inte hinna med sånt på ett tag sen!

Kanske pröva den nya kryssaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0