Föräldrarutbildning idag.

Idag ska jag och H på föräldrarutbildning hos MVC. Ska bli spännande och se om det kommer att ge något.
Just nu är jag helt uppslukad av allt som har med graviditeten att göra, så jag läser på en del själv.
Idag är första mötet och jag har för mig att vi skulle prata om förlossningen, är dock inte säker.

Sjukt att det börjar dra ihop sig nu!
Är idag 31 fulla veckor och går därför nu in i vecka 32.
Om ett par veckor är jag mamma!!!!

HJÄLP!

Finns inte mycket som avslöjar att mitt hem inom en snar framtid kommer att inhysa en nyfödd, men snart är det dags att ändra på det.
Ska ta en tripp till Ikea i oktober. Då ska det handlas vill jag lova!
Längtar efter när allt är klart här hemma och man bara ska gå de där sista dagarna och vänta på att man får ont!
Låter kanske absurt. Men smärtan är ju ändå det största tecknet att man snart är förälder och därför ser jag det som något positivt och något att se fram emot.
Troligtvis kommer jag inte säga det samma när jag väl är där, men man kan ju vara lite stöddig så här innan man vet.'

Lill*n lever om där inne, men man känner att det börjar bli trångt och mina revben har börjat få ta lite stryk.
Men det är värt all möda i världen!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0