Förkylningshelvete!

Förkylningar på hösten är som en ond cirkel!
Själv brukar jag klara mig ganska så bra mot dem, men det var innan jag var gravid.
Nu har jag vart förkyld en gång och tror att jag är på väg att bli det igen! Alla i familjen och närmsta bekantskapskretsen smittar varandra. Så nu har H åkt på en andra förkylning denna höst.
Tycker så synd om honom, då han trots att han verkligen mår piss åker iväg och jobbar.
Så nu är det väl bara en tidfråga innan man själv ligger och snörvlar igen.

Ska stoppa ner gubben min i ett varmt bad när han kommer hem och få honom att dricka en kopp the med honung i. Sen bär det av mot andra mötet på föräldrarutbildningen idag.

Spännande spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0