Sommaren är slut men vad gör det!

Första sommaren som jag faktiskt kan lägga bakom mig utan alltför mycket ångest. Ångest över att den är slut alltså!

Nu ser jag fram emot hösten som aldrig för! Men det är väl kanske inte så konstigt.
Jag har ju den mest spännande höst framför mig som jag någonsin varit med om!

Tycker att det är riktigt skönt att det börjat bli lite kallare ute, då jag sover så otroligt mycket bättre på nätterna när det är lite kallt.

Promenader med hunden har verkligen blivit ett livselexir för mig nu på senare, då jag inte längre kan göra så mycket utan att det gör ont. Foglossning är verkligen inte roligt. Men jag vet också att det finns dom som har det ännu värre, så jag försöker att inte klaga.

Annars har helgen flutit på ganska bra.
Var ute och övningskörde ett par timmar igår. Har ju haft ett rätt långt uppehåll med körningen på sistonde så det var skönt att komma igång igen.
Tyvärr så finns det så jäkla många idioter ute i trafiken som utgör en fara varje gång dom sätter sig bakom ratten!
Ibland undrar man verkligen hur vissa har lyckats ta körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0