Det närmar sig jul igen...

Tiden går ju verkligen sjukt fort. Min lilla prinsessa växer allt för fort och jag kan nu se tillbaks på förra Julen då hon bara var ett skrikande litet knytte som helst ville ligga vid mitt bröst och äta 24 timmar om dygnet.
Nu har jag en liten flicka som springer omkring, skrattar, busar och pratar dagarna i ända.
Hur lycklig är inte jag för detta? Men hur fort går inte tiden????

Om ett par dagar är det jul igen och vi har äntligen börjat bli klara med alla klappar. I år och kommande år ligger ju så klart fokus på M men det är väl inte heller så konstigt. Julen är ju ändå barnens högtid.

Igår var vi på middag hos T och C. Dom har fått det så mysigt och jag är så glad för deras skull, dom är så härligt nykära!
H och jag hade bestämt fram till igår att vi inte skulle ha nån gran i år med risk för att det inte kommer att få stå ifred, men efter att vi sett T och C gran igår så har vi tänkt om. Klart vi ska ha gran, den gör ju halva julstämningen. Dock får det bli en plastgran så slipper vi incidenter med granbarr i blöjan.

Snön fortsätter att vräka ner och jag kan inte minnas när det var så mycket snö här hemma. Men hur härligt är inte det för även om det blir töväder så tvivlar jag på att allt hinner försvinna till Jul. Det kommer alltså att bli en VIT jul! Äntligen.

Nu snarkar min käre man här brevid mig i soffan. Han hade en hård kväll igår. Stackarn.....

God Helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0