Nyår i St: Annas Skärgård!

I morgon drar jag och lilla skruttan till St Annas skärgård som så många gånger förr. Har dock aldrig vart där på vintern så det ska bli intressant och mysigt!

Tyvärr finns inget internet där så det blir tyst här på bloggen ett par dagar framöver. Det finns knappt nån mobilmottagning därute och det är så befriande!
Ska bara njuta av god mat, vacker natur och närheten till de jag älskar mest!

Hoppas att alla får ett underbart gott nytt år och att 2010 blir precis så bra som jag hoppas och vill att det ska bli!

Gott nytt och Kram


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Oj, nu har jag ju missat 3 hela inlägg här. Du får ju varna lite när du börjar uppdatera! Haha.. blir så mycket på en gång annars. Hoppas ni hade det bra över Nyår. Vad jag förstått på Benny så har ni haft det kanon?! :) Puss & Kram

2010-01-02 @ 19:56:27
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0