Orutin!

I lördags var det 30 års fest hos en gammal vän.
Jag glömde bort att man inte kan dricka hur mycket som helst och blev (lånar ord från Belsebub) Karatefull!
Låg som ett kollie hela dagen igår och hemfärden blev den värsta i mannaminne.
Kommer hem till en sur man som tycker att jag borde hört av mig (telefonen dog).
Tyckte synd om mig själv och stängde in mig i sovrummet. För va fan, man är väl inte mer än människa!
Underbaraste med gårdagen var att få komma hem och krama på min prinsessa. Spelar ingen roll hur sjuk jag är. Hon lyser alltid upp min värld. Vi har skedat hela natten och bara myst. Kärlek!

Idag är jag trött. Grymt trött! Mår som jag brukar må dagen efter. Men vem har tid att vara trött. Måste städa och plugga lite innan det är dags att gå och jobba. Men först blir det en liten vilopaus i soffan med en Coca Cola och ett avsnitt av Kommisarie Winter (älskar SVT Play).

Over and out från en orutinerad 28 åring.

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

uuunderbart. verkligen underbart. Hahahhaa. skadeglädje. nej urs,vad elak jag är.. menar inte så illa som det låter! jag lovar. men ni hade väll KARATEkul också? :)

2010-04-26 @ 20:06:07
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0