Stressad och pressad.

Känner mig pirrig, nervös, orolig och allmänt konstig.
Är mycket på G just nu och det är väl detta som gör att jag känner som jag gör.
Livet i stort gör mig rätt nervös just nu faktiskt. Det är inte så lätt att vara vuxen alla gånger. Rätt jobbigt faktiskt.

Just nu flyter ändå livet på rätt bra. Är skönt att ha kommit igång med studierna så att man blir klar nån gång. Just nu pluggar jag mycket snabbare än vad jag behöver, men jag vill bli klar så snabbt som möjligt.
Har mitt första slutprov på Fredag. Hade helst av allt velat få det överstökat så snabbt som möjligt, men min lärare kunde inte tidigare än på fredag.
Vet hur det kommer att bli. Troligen kommer jag inte att börja plugga förrän torsdag kväll då jag verkligen har kniven mot strupen. Men så funkar jag alltid.
Hoppas bara på att jag klarar kursen så att jag så snabbt som möjligt kan gå vidare till nästa.

Önska mig lycka till. Fredag morgon är det dags!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Klart ja önkar dig lyckatill!

2010-04-14 @ 18:17:12
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0